İşte Benim Stilim Yarışmasındaki Favorim

By | 03:09 Leave a Comment
Alışverişi, makyajı, saçı, bakımı çok sevdiğim birinci sezon Bu Tarz Benim adlı yarışmayı takip etmiştim. Çok fazla eleştiri alan bir yarışma olsa da tvdeki saçma saban diziler yerine, benim gibi alışveriş yapmayı da çok seven biri için izlenebilir diyorum. Geçen sezonda favorim Aycan Nurcan Şencan kardeşlerdi ve yarışmayı da onlar kazandı. İkinci sezon Tv8'deki Bu Tarz Benim yarışmasındaki favorim ise Nazlı Sultan Yayla. Fiziğini iyi tanıyan ve ona göre giyinen çok abartmayan ve şık giyinen bir bayan. Ayrıca bir çocuk annesine fiziği çok düzgün, genç kızlardan farkı yok. Programda anlatıyordu genelde kızının ablası yada bakıcısı zannediyorlarmış :) Ayrıca geçen programda öğrendiğimiz üzere programa başladığı süre içinde Nazlı Sultan Yayla eşinden boşanmış. Kendisi için en iyisi olsun ama boşanma gibi zor bir süreci yaşarken bile yarışmaya konsantre olabilmiş. Şimdi birazda Bu Tarz Benim yarışmasında ki Nazlı Sultan Yayla'nın giydiklerine...















0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe