Arkadaş Düğününde Ne Giyilir

By | 10:10 16 comments
Baharın gelişiyle birlikte düğün sezonu da açılmaya başladı. Arkadaş düğünlerimiz için davetiyeler elimize ulaştıkça "ne giyeceğim" telaşına düşüyoruz. Özellikle bu sene bizim de katılacağımız çok fazla düğün olması sebebiyle beni de arkadaş düğününde ne giyilir telaşı aldı. Arkadaşımın düğününde ne giyeceğim, şunu şunu giysem çok mu abartılı olur, şunu şunu giysem çok mu sade kalır soruları kafamızı kurcalayıp durur. Eğer gideceğimiz düğün en yakın arkadaşımızın ise daha abartılı bir elbise tercih edebiliriz. Sınıf arkadaşımız, iş arkadaşımız ise daha sakin fakat şık elbiseleri tercih etmeliyiz. En yakın arkadaşımızın düğününde abartılı giyinebileceğimiz için ben daha çok sınıf arkadaşımız, iş arkadaşımız olanların düğününde ne giyeceğimize dair örnekleri paylaşacağım.


































16 yorum : Leave Your Comments

  1. Çok güzel seçimler teşekkürler paylaşım için sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim beğenmeniz benim için önemli :)

      Sil
    2. Hoşuna girmiyorsa daha. güzelini yaparız

      Sil
  2. Ama şimdi 36- 38 beden için tamam da bize de yazık değil mi arkadaşım. Neyse bakmayla şimdilik idare edebilirim. Ben 42 beden giyiniyorum çünkü. Şaka bir yana hepsi birbirinden güzel seçimlerinizin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürdünüz beni :) Aaaa tamam 40 beden üstü içinde güzel paylaşımlar yapıyım en kısa zamanda :)

      Sil
  3. Çok güzel elbiseler seçmişsiniz.

    YanıtlaSil
  4. ilk fotoğraftaki kıyafet ve aksesuarlara bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum size bende bayıldım Pudra pembe ve kırmızı renk birbirine çok yakışıyomuş, günlük hayatımızda da bu iki rengi kombinleyebiliriz demek ki :)

      Sil
  5. hepsi birbirinden güzel elbiseler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) En güzel olanları kendimce seçip sizlerle paylaşıyorum.

      Sil
  6. 27 martta kuzenimin düğünü var. Nasıl bişey giyebilirim. Soğuk mu olur? Hiç anlamam böyle şeylerden. Yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
  7. 27 martta kuzenimin düğünü var. Nasıl bişey giyebilirim. Soğuk mu olur? Hiç anlamam böyle şeylerden. Yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
  8. Plaj Düğünü Stili: https://www.tarz2.com/dugunde-stiliyle-goz-kamastirmak-Isteyenleri-soyle-alalim

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe