Taba Deri Ceket Nasıl Kombinlenir

By | 07:02 4 comments
Baharın yaklaşmasıyla birlikte deri ceketlere olan ilgimiz artmaya başlıyor. Bu artışın bir sebebi deri ceketlerle ister spor, ister klasik, ister cool bir havaya bürünebiliyor olmamız. Diğer bir sebebi de bahar aylarındaki sıcaklığa en uygun giyilecek  ceketin deri ceketler olması. 2015 yılına geldiğimizde her renk deri ceketlerin vitrinlerde yerini aldığını görüyoruz. Benim gibi deri ceket severler her rengine sahip olmak istiyor. Fakat ilk önce temel renkleri almaya başlamak çok daha mantıklı diye düşünüyorum. Bu yazımda her renkle rahatlıkla konbinleyebileceğimiz bir seçenek olan taba rengi deri ceketleri ele alacağım. Taba rengi deri ceketler hangi renk ayakkabı, pantolon, çizme, bot, takı, bluz ile konbinlenir sorumuzun cevabını fotoğraflarla görmek daha faydalı olacaktır.





























4 yorum : Leave Your Comments

  1. İmdatt Zayıflamak ve 20 yaş gençleşmek istiyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. modaveguzelliksokagi11 Şubat 2015 06:44

      O zaman tatılara ara verip spora başlamak gerekli:) Zayıflayınca insan bir miktar daha genç görünüyor zaten :)

      Sil
  2. kahve ve tonlarını çok sevmesem de bu tonun jeanle kombinlerine bayılıyorum

    YanıtlaSil
  3. modaveguzelliksokagi11 Şubat 2015 06:46

    Bense çok seviyorum kahve tonlarını sanırım biraz da kombinlemesi kolay geliyor diye daha çok seviyorum :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe