Deborah Milano Bordo Mat Ruj Yorumum

By | 12:07 2 comments
2015 yılında bordo ruj rengi çok moda oldu. Uzun bir süredir de almak istiyordum fakat her bordo rujun rengi de güzel değil. Yine bir indirim yazısını görmemle kendimi Watsons'ta bulmam bir oldu. Şöyle bir bordo rujlara bakayım dedim. En çok Deborah adlı markadaki bordo rengini beğendim. Üstelik şansıma indirim de vardı :) Hemen aldım. Kızlar kokusunu merak edenler hiç bir kokusu yok diyebilirim. Kokmuyor gibi sanki. Rengi gerçekten çok güzel. Kopkoyu bir bordo değil daha tatlı bir rengi var. Kahverengine çalan değil de pembeye çalan bir bordo. Kalıcılığı da oldukça iyi. Mat bir ruj olmasına rağmen kurutucu bir etkisi yok, gayet kadifemsi.






2 yorum : Leave Your Comments

  1. Deborah rujlarını çok beğeniyorum, renkte tam sonbahar-kış rengi.. Bende beklerim bloguma..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. modaveguzelliksokagi11 Şubat 2015 05:10

      Tabi ki de gelirim.. Ben ilk defa Deborah markasının rujunu aldım ama çok kalıcı çok beğendim gerçekten.

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe