Mecitefendi Kayısı Çekirdeği Kremi

By | 10:09 Leave a Comment
Mecitefendi Kayısı Çekirdeği Kremi İçeriği; Yüksek oranda saf kayısı çekirdeği yağı içermektedir. Vücudun gereksinimi olan temel yağ asitlerinden Omega 3, Omega 6, Omega 9 ve E vitamini yönünden zengin olan bu krem cildi besleyerek nemlendirir. Cilt üzerindeki yaşlanma etkilerini hafifletir canlılık ve esneklik kazandırmada cildi destekler. Mecitefendi Kayısı Çekirdeği Kremini sürdüğümüzde direk güneşe çıkmamak tavsiye ediliyor.

Kadınlar arasında bugünlerde çok konuşulan krem Mecitefendi Kayısı Çekirdeği Kremi.İçimizden bir arkadaşımıza göz altları için doktor tavsiye edince bizlerde bir merak uyandırdı. Hatrı sayılır sayıda arkadaşlarım bu kremi alıp kullanmaya başladı. Ben biraz pimpirikli olduğum için en son Mecitefendi Kayısı Çekirdeği Kremini alan ben oldum. Ben henüz çok yeniyim bu kremde. Şimdilik aman aman bir fark göremedim kendimde. Fakat kullanan arkadaşlarım çok memnun kaldılar. Bir arkadaşımın incelen kaşları baya baya toparlandı. E malum kalın kaşlar moda oldu. Bu krem sayesinde arkadaşım kalın kaşlara kavuştu. Başka bir arkadaşımında rimellerden dökülen, seyrelen kirpikleri normale döndü. Fakat morluk konusunda çok fazla etkisini göreni duymadım. Hanımlar ayrıca tüylenme sorunu olanlar kayısı çekirdeği kremleri tüylenme yaptığı için tüm yüzüne uygulamasın. Tüylenme sorunu olmayanlar kullanabilir sanırım çünkü kırışıklıklara da çok etkili bir ürün kayısı çekirdeği kremleri.




0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe