Petal Fresh Organics Limon Otu Şampuan Yorumu

By | 04:00 Leave a Comment
Petal Fresh Organics Limon Otu Şampuan artı Petal Fresh Organics Limon Otu Saç Kremi yorumum pek iyi olmacak. Ürünün organik sertifikalı bir şampuan olması yani içinde sls, paraben gibi zararlı kimyasalların olmaması Petal Fresh Organics Limon Otu Şampuanı almamı sağladı. Ayrıca saç yağlanmasını önleyeceği özelliğinin bulunması şampuanın özelikleri arasındaydı.

Petal Fresh Organics Limon Otu Şampuanı saç yağlanmasını azaltır mı, durdurur mu sorusuna cevabım hayır hiçbir şekilde saçımın yağlanma durumunda bir fark olmadı. Dökülme konusuna da bir etkisi olmadı. En azından saçımı dökmedi. Petal Fresh Organics Limon Otu Şampuanı saçımı çok sertleştirmedi fakat son bir iki kullanımda sanki saç diplerimde kaşıntılar oluşmaya başladı. Bitmek üzereydi zaten ve ben bitene kadar kullandım. Bir kutu Petal Fresh Organics Limon Otu Şampuanım bitince ikinci kutuyu almayı hiç düşünmedim. Bence ikinci kez kullanılacak kadar başarılı bir ürün değil.

Petal Fresh Organics Limon Otu Saç Kremine gelince; şahsen hiç bir şekilde saç kremine benzetemedim. Çok  katı ve elimize saç kremini sıkmak neredeyse imkansıza dönüşüyor. Yinede organik bir ürün olduğu için kullan diyorum kendime ve zar zor da olsa kullandım. Fakat bitiremedim çünkü sanki hiçbir işime yaramıyor. Tamam bir parlatıcı etkisi oluyor ama taramada pek bir kolaylık sağladığını, yumuşattığını söyleyemeyeceğim. Birde Petal Fresh Organics Limon Otu Saç Kremini sürünce sanki saçımda köpürüyor gibi oluyor. Yağlandırıyor mu diye sorarsanız hayır diğer saç kremleri gibi asla hemen yağlandırmıyor. Normalde nasıl yağlanıyorsa saçınız o şekilde yağlanıyor.
Kısacası kızlar benim beklentimi karşılayan bir ürün olmadılar. Fakat market şampuanlarına göre tabi ki de çok çok iyi. Benim favori şampuanlarımı okumak istiyorsanız... http://modaveguzelliksokagi.blogspot.com.tr/2015/01/saglkl-saclar-icin-sampuan-onerilerim.html



0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe