Yves Rocher Eyeliner Yorumum

By | 13:33 Leave a Comment
Çok uzun bir süredir eyeliner kullanmıyordum. Diğer bir yazımda bahsettiğim Physicians Formula kirpik serumunu kullanıyordum. Bu serum siyah renk verdiği için eyelinerdan farkı olmuyordu benim için. Yves Rocher'da ki kampanya sebebiyle orada çalışan bayanın tavsiyesiyle Yves Rocher'ın %98 organik içerikli eyelinerini almaya karar verdim. En azından özel günlerde kullanacağım yoğun siyahlık veren bir eyelinerim olur diye düşündüm. %98 oranında organik olması da ayrıca içimi rahatlattı çünkü kirpiklerimin pıtır pıtır dökülmesini istemiyorum. Yves Rocher eyelineri için ilk yorumum sürmek çok rahat ve kolay. Fırçasının kısa olması eyelineri sürmeyi kolaylaştırıyor. Rengi oldukça siyah ve bu beni mutlu etti. Çıkarma kısmına gelirsek diğer eyelinerler gibi çok fazla boyası yayılmıyor. Temizlemesi kolay. Kalıcılığına gelirsek gayet iyi.

                                       

0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe