Hunca Care Defne&Sarımsak Şampuan Yorumlarım

By | 10:51 4 comments
Televizyon reklamında Hunca Care Şampuan'ın defne ve sarımsak içerikli olduğunu görünce merak ettim. Yağlı bir saçlı deriye sahibim ve defne saçlarıma çok iyi geliyor. Sarımsağın da saç çıkartma özelliğinin oluşu ciddi anlamda ilgimi çekti.

Hunca Care Defne&Sarımsak Şampuan Özellikleri; İçerisindeki defne ve sarımsak ekstraktı sayesinde saçlarınıza hacim vererek güçlenmesine katkıda bulunur. Tüm saç tipleri için uygundur.

Sağlıklı bir yorum yapabilmek için bir kutuyu kullanıp bitirmek gerektiğini düşünüyorum. Fakat bir haftalık kullanım sürem boyunca Hunca Care Defne Sarımsak Şampuan yorumuma gelince diğer şampuanlardan çok farklı bir ürün olduğunu söyleyemeyeceğim. Sertleştirme matlaştırma gibi kötü etkileri olmadı saçıma. Sizde Hunca Care Defne Sarımsak Şampuan  kullanıp denediyseniz yorumlarınızı bekliyorum.


4 yorum : Leave Your Comments

  1. Sarımsağın saça iyi geldiğini duymuştum. Bir de şampuanını yapmışlar.... çok iyi bir ürün olduğu kesin....

    YanıtlaSil
  2. bu şampuanın içinde tuz var mı ?

    YanıtlaSil
  3. Slm arkadaslar ben rahat 1 yildir kullaniyorum 10 numara sanpuan hatta sacimda tokulmeyi kesti hatta dokulen yerdede sac cikti ve hala kullaniyorum birtek seyini sevmiyorum oda cok kazinti yapiyor ve kepek yapiyor haberiniz olsun

    YanıtlaSil
  4. Slm arkadaslar ben rahat 1 yildir kullaniyorum 10 numara sanpuan hatta sacimda tokulmeyi kesti hatta dokulen yerdede sac cikti ve hala kullaniyorum birtek seyini sevmiyorum oda cok kazinti yapiyor ve kepek yapiyor haberiniz olsun

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe