Sivilceler İçin Çözümüm

By | 13:41 Leave a Comment
Dead Sea Spa Magik Hassas Yüz Temizleme Köpüğü 150 ml

Büyük sivilce sorunları yaşıyorum diyemem fakat pürüzsüz bir cilde de sahip değilim. Stresli dönemler geçirdiğim zaman, çekirdek, çerez, cips gibi yağlı yiyecekler tükettiğim zaman hop hemen sivilcelenmeye başlıyorum. Özellikle çene bölgemde çıkıyor bu sivilceler. Cilt analizimi yaptırdım ve T bölgesi yağlı çok hassas bir cilde sahip olduğumu öğrendim. Hem hassas hemde yağlı T bölgesi cilt en sorunlu olan cilt tipiymiş. Eczacı bu yüzden ürün önermekte zorlandı. Birkaç şuan ismini hatırlamadığım ürün önerdi fakat onlar çok pahalı geldi. Malum öğrenci olunca :) Eczacı o ay kampanyalı olan Dead Sea Spa Mgik Hassas Yüz Temizleme Köpüğünü tavsiye etti. Benim gibi hemen tahriş olan kızaran hassas cildi olanlar için uygun bir üründü. Sabah ve akşam günde iki kez kullanmamı önerdi. Çok fazla bir şey beklemiyordum fakat 4 gün geçtikten sonra sivilceden eser kalmadı. Sınıftaki arkadaşlarım bile sordu ne kullanıyorsun geçenlerde çok baya sivilcelerin vardı şimdi sivilcelerden eser yok diye. Sivilcelerim geçince günde iki kez kullanmayı bıraktım sadece akşamları kullanmaya başladım. Tembellik yapmadığım zaman düzenli olarak kullandığım zaman sivilce sorunu yaşamıyorum. Tembellik yapıp bırakınca yine sivilcelendiğim zaman tekrar sabah ve akşam kullanmaya başlıyorum.



Bu üründen önce bir çok ürün kullandım fakat çok fazla yüzümü kurutuyor kabuk kabuk olmasına neden oluyordu. Dead Sea Spa Magik ile hiç bu şekilde sorun yaşamıyorum. Cildim kurumak yerine yumuşacık oluyor. Gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum ve kampanyalı olduğu zaman almanızı öneririm :)

0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe