Bol Paça Pantolonu Daraltma

By | 04:42 2 comments
Bir dönem bol paçalı kot pantolonlar moda olunca bende kendime almıştım. Fakat benim gibi minyon kadınlar için hiç uygun bir pantolon seçimi değildi. Insanı olduğundan bile daha kısa gösteren bol pantolonlar kısa boylu kadınlar için bir felaket niteliğinde diyebilirim. Bende bir heves dolgu topuklu ayakkabilarla giyerim demiştim ama gündüzleri pek fazla topuklu ayakkabı giymeyi tercih de etmiyorum. E hal böyle olunca ben en iyisi bol paçalı pantolonumu dar paçalı pantolona dönüştüreyim dedim. Gece gece aklima geldi ve ben aklıma gelen şeyleri dayanamayıp hemen yapanlardan olduğum için çok fazla ayrıntılı fotoğraf cekemedim. Fakat yinede aşamalar için yeterli fotoğraflar mevcut. Geliyorum bol paça pantolonu dar paça pantolon yapma aşamalarına :
Bol Paça Pantolonu Daraltma
  • Bedeninize en uygun olan dar paçalı pantolonunuzu diğer bol pacali pantolonunuzun üzerine koyup iğneleyin. 
  • Dar paçalı olan pantolonunuzun bittiği yerde  ister çizin isterseniz de teğelleyin. Ben teğelledim sonra da denedim cok dar yada bol olmasın diye. Denedigimde gayet güzel olduğuna karar verdim ve dikme aşamasına geçtim. 
  • Bir bacağını diktikten sonra bir kez daha denedim ve sonuç tam istediğim gibi olmuştu. Ardından pantolonun diğer bacağını diktim. İşlem bu kadar basit işte :) ve güzel :) 

2 yorum : Leave Your Comments

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe