Saç Botoksu Nedir? Nasıl Yapılır?

By | 03:33 2 comments
Saç botoksu saçı doldurarak saça hacim ve parlaklık kazandıran bir anti-aging işlemidir. Saç botoksu işlemi ile yıpranmış, cansız ve mat görünen saçlarınızı yeniden canlandırarak parlaklaşır ve kolay şekil alabilir bir hale gelir.

Uzun zamandır saçlarımı siyahtan sarıya açtığımdan bahsetmiştim. Tam bir sarı tonu elde etmedim karamel bal köpüğü arası bir renk yakalayabildim diyebilirim. Biraz daha sarı olsun istiyordum saçlarım fakat komple bir kez daha açmaya bir cesaretim yoktu. Komple açmak yerine balyaj gibi aralara sarı ışıltılar attırayım diye düşündüm ve kuaföre gittim. Saçlarıma baktı ve gayet güzel baktığımı nemini hala koruduğunu fakat yinede açma işlemi yaparsak yıpranacağını belirtti ve kararı bana bıraktı. Bende peki bakım yaparsak nasıl olur dedim. Kuaförümde saç botoksu diye yeni bir sistem olduğundan bahsetti. Yukarda saç botoksunun tanımını yaptığım gibi saçı gençleştiren, nem yükleyen, hacim kazandıran bir sistem varsa ben hemen yaptırıyım diye atladım :) İlk önce saçlarıma açıcı ile ışıltılar atmaya başladı kuaförüm ve rengin açılması için bekledik. İstediğimiz tona açıldığında tekrar kuaförüm sordu yapıyor muyuz saç botoksu diye ve ben evetttt dedim. O halde bakımın kendine ait olan şampuanı ile yıkamalıyız saçını dedi. Onayladım ve ilk önce saçlarımın dış yüzeyini kaplayan etmenlerden saçımı temizlemesi için içerisinde sülfat ve silikon içermeyen ürünün kendi şampuanı ile saçlarımı yıkadı. Ardından saç botoksu malzemelerini hazırladı. Fırça yardımı ile tüm saçıma sürdü. Yarım saat bekledik ve durulayıp saçlarımı fön yardımı ile kurutttu. Saçımdaki değişime inanamadım. Saçlarımda inanılmaz bir parlaklık ve hacim vardı. Bunca işlem görmüş kurumuş saçlarım bir anda hiç işlem görmemiş saçlar gibi olmuştu.

saç botoksu

Saç botoksu yaptıralı henüz bir hafta oldu. Hala ilk günkü o parlaklığını koruyor saçlarım. Saçlarını sarıya boyayanlar çok iyi bilir ki duşta saçlarımız çok karışıyor. Duştan sonra saç kremi kullanmak zorunda kalıyoruz. Şuan ben saçlarımı yıkarken resmen akıyor saçlarım hiç bir şekilde karışmıyor ve saç kremi vs kullanmak zorunda kalmıyorum. Ayrıca bitkisel şampuan kullanıyorum ben ve bitkisel şampuanlar boyasız saçları bile karıştırıyor ona rağmen saçlarım hiç karışmıyor artık inanılmaz mutluyum :)

Saç botoksu yaptırdıkdan sonra sizlere göstermek için saçlarımın fotoğrafını eşime çektirdim :) saçlarım normalde orta uzunlukta ama ben çıtçıt kullanıyorum. O yüzden eklediğim fotoğraflarda saçımın üst kısımlarına bakın altlar çıtçıt zaten onlara bakım yaptırmadım. Bir dahakine onlara da botoks yaptırmayı düşünüyorum :)

saç botoksu

2 yorum : Leave Your Comments

  1. benimde arkadaşım yaptırmıştı ve sisin gibi çok memnu kalmıştı ... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptıranlar hep memnun kalacak diye düşünüyorum :) sevgiler benden....

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe