Uygun Fiyata Boyfriend Jean Arayanlar

By | 12:27 Leave a Comment
Bir kaç yıldır boyfriend jeanlar çok moda oldu. Ünlüler de dahil olmak üzere sokak modasında çokça gördük. Moda olduğunda mı yoksa modelini beğendiğim için mi bilmem ama hep bir adet boyfriend jean almak istedim. Almak istediysen allll diyorsunuzdur ama ben minyon bir kadın olduğum için bana yakismayacagini düşünüp boyfriend jeanleri hiç denemeye bile gerek görmedim. Bu sene de modadaki yerini koruyunca artık kötü de dursa ben bu boyfriend jeanlerden alacağım dedim. Kullanım açısından da hem geceye hem gündüze uyarlanabilmesi alma arzumu biraz daha arttırdı :) Ben bu boyfriend jeanlerden bir deneyim olmasada topuklu ile giyerim diye iç sesimle konuşurken kendimi mağazada boyfriend jean denerken buldum. Kendime aynada baktım ve aaaa bana boyfriend jean çok da güzel oluyormuş :) Ayrıca denediğim boyfriend jeanin fiyatı 35.00 tl olunca hiç düşünmeden aldım.


Merak edenler için boyfriend jeanimi Ambardan aldım. Izmirde birçok bayisi var başka şehirlerde de var mi bilmiyorum. Sanırım görünmenin boydan daha önemli bir kısmı var ki o da proporsiyon. Minyon bir kadın olmama rağmen ben kendime çok yakistirdim. Fakat belirtmek isterim ki benim aldığım boyfriend jean yüksek bel. Yüksek bel olması bacak boyu olduğundan daha uzun gösterdiği için pantolonda güzel durdu. Birde ben boyfriend jeani düz ayakkabı ile giydigimde paçasını kivirmiyorum. Kivirmamam da bacak boyumun kesilmesini engelliyor. Ayrıca boyfriend jeaninizi nasılkombinleyeceginize karar veremediyseniz burdaki yazımda boyfriend jean kombinlerine oldukça fazla yer verdim tiktik

0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe