Kahverengi Göze Sarı Saç Modelleri

By | 03:52 1 comment
Irk olarak bizler daha çok kahverengi gözlere ve saçlara sahibiz. Yinede değişiklik adına sarı saç rengini denemekten kendimizi alamıyoruz. Kimimiz daha cesur ve hiç tereddüt etmeden kendisini kuaförün ellerine bırakıyor. Kimi de benim gibi acaba kahverengi göz rengi için sarı saç uygun mu, fazla yapay durur mu diye araştırıp duruyor. Aslında sarı saç icin ten rengi önemli bunu çok iyi biliyorum ama koyu renk gözlerin koyu renk saçlar ile müthiş uyumu da yadsınamaz bir gerçek.

Baktığımız zaman kahverengi gözlü olup sarı saç rengini kullanan çok fazla ünlü var. Shakira, Beyonce Hadise gibi. Bunun karşıtı olarak da renkli gözlü olup koyu renk saç rengi kullanan ünlülerimiz de mevcut. Örneğin Megan Fox, Pelin Karahan gibi. Insanın duruşu yüz şekli ten rengi herşey saç rengini belirlemede demekki büyük bir etken. Neyse biz daha fazla kafamızı karıştırmayalım. Ben sizler için kahverengi gözlü olup sarı saç kullananlara ait görseller ekliyorum. Sizde benim gibi kahverengi göz renginde sarı saç uyumunu merak ediyorsanız bi görseller umarım merakınızı giderir :)u

Kahverengi Göz Sarı Saç Modelleri

Kahverengi Göz Sarı Saç Modelleri

Kahverengi Göz Sarı Saç Modelleri

Kahverengi Göz Sarı Saç Modelleri

Kahverengi Göz Sarı Saç Modelleri


Kahverengi Göz Sarı Saç Modelleri





Kahverengi Göz Sarı Saç Modelleri






1 yorum : Leave Your Comments

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe