2016 Renk Trendi Belirlendi

By | 08:25 Leave a Comment
Şekiller ve modeller kadar renkler de modaya damgasını vuruyor. Her yıl olduğu gibi bu yıl da renk otoritesi Pantone 2016'nın trend renklerini seçti. 2016 yılında diğer yıllardan farklı olarak bu defa iki renk seçildi. Soluk pembe (rose quartz) ve bebek mavisi (serenity) 2016 yılının trend renkleri olarak belirlendi.

Tasarımcılar koleksiyonlarını bebek mavisi ve soluk pembe ile oluşturmaya başladılar bile. Mağazaların vitrinlerinde kış bitmeden 2016 yaz trendinin renklerini görmeye başladık. Bu iki pastel ton birbiriyle de çok uyumlu. Bebek mavisi ve soluk pembe benim en sevdiğim iki renk baktıkça huzur buluyorum. 2016'nın trend rengi benim gibi bu iki rengi çok sevenler için güzel bir haber oldu. Ben zaten bu kış kendime bebek mavisi bir kaban alarak 2016'nın trendini çoktan yakalamışım :) Bebek mavisi kaban hangi renklerle kombinlenir hangi renklerle uyum sağlar merak edenler bu (tık tık) yazımda tüm detaylarıyla öğrenebilirler.

Bana bebek mavisi ve soluk pembe yakışmıyor beni çok solgun gösteriyor diyorsanız çantalarınızda, aksesuarlarınızda veya ojelerinizde bu iki rengi kullanarak yine 2016 renk trendini yakalayabilirsiniz. 

2016 Trend Rengi Bebek Mavisi Kombinleri;














2016 Trend Rengi Soluk Pembe Kombinleri;















0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe