2016 Gelinlik Modelleri

By | 01:55 Leave a Comment
Gelinlik deyince ilk aklımıza gelen model kabarik gelinlik modelleri oluyor. Sanırım en çok sevilen ve tercih edilenler de yine kabarık gelinlik modelleri oluyor. Son bir kac yıldır daha duz ve A kesim gelinlikler yavaş yavaş kabarık gelinliklerin yerini almaya başladı.

2016 gelinlik modelleri kafamizdaki kabarik gelinlik modellerini yıkmakla kalmayıp tek parça gelinlik modelini de yıkacak gibi görünüyor. 2016 yılı için modacılar şimdiden gelinlik modellerini sergilediler ve gerçekten alışık o olduğumuz gelinlik modellerinden çok farklılar. Sizde trendleri takip etmeyi seviyor fakat aileniz, cevreniz bi yeni trend gelinliklere sıcak bakmıyorsa düğünde yine zevkinize uygun trendlere yakın ve çevrenize uygun bir gelinlik seçerken fotoğraf çekimi için 2016 yılının gelinlik modellerinden birini tercih edebilirsiniz. Ben şahsen o şekilde yapmıştım :) Düğünde herkes için biraz kabarik ve süslü bir gelinlik giydim, fotoğraf çekimi için ise tamamen sade robadan düz bir gelinlik tercih ettim. Bu durumdan da çok mutlu oldum :) Gelelim 2016 gelinlik modellerine...

2016 Gelinlik Modelleri ;

2016 gelinlik modelleri


2016 gelinlik modelleri

2016 gelinlik modelleri













0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe