2015 Şort Kombinleri

By | 02:49 4 comments
Yazları benim en sevdiğim kombin şort kombinleri desem abartmış olmam. Şortlarınızı ister topuklu ayakkabılarla, ister düz ayakkabılarla kombinleyebilirsiniz. Şortları farklı şekillerde kombinleyerek gündüz yada gece giymeye uyarlayabilirsiniz. Ben çok rahat ve daha cool bir hava yarattığı için gece bir yerlere giderken üstüne şık bir bluz, altına topuklu ayakkabılar giyerek tercihimi şorttan yana kullanıyorum. Yine gündüz gezmelerinde altına sandalet üstüne salaş bir tshirt ve gözlüklerle şort kombinimi tamamlıyorum. Fotoğraflarla şort kombinlerini görmek daha akılda kalıcı olacaktır diye düşünüp ekliyorum.


































4 yorum : Leave Your Comments

  1. Ben de yaz-kış en çok kot şort ve tişört giymeyi seviyorum.. Kombinlerinize bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. modaveguzelliksokagi11 Şubat 2015 04:20

      Hem rahat hem şık hemde havalı kombinler yapılabildiği için bende her mevsim şort giymeyi çok seviyorum. Teşekkür ederim direk her kombini eklemiyorum eleyip beğendiklerimi ekliyorum :)

      Sil
  2. Ne güzel blogunuz var.Takibe aldım sizi. Çekilişim var 10 gün sürücek, beklerim katılın.
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. modaveguzelliksokagi12 Şubat 2015 14:07

      Teşekkürler Nilgüncüm hemen bakıyorum bloğuna :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe