2015 Kahkül Modelleri

By | 10:19 12 comments
Saç modelinizden sıkıldınız fakat boyundan kestirmek istemiyorsanız kahkül kestirmek iyi bir seçim olabilir. Fakat kahkül kestirmeden önce alın yapımızı, yüz şeklimizi, burun yapımızı düşünerek karar vermeliyiz. Peki kahkül hangi yüz şekline gider, hangi yüz şekline gitmez.

  • Yuvarlak yüzlülerde kahkül yüzü olduğundan daha yuvarlak ve yanakları daha dolgun gösterir. Bu yüzden yuvarlak yüzlüler kahkül yerine asimetrik perçemler denemeli. 
  • Alın yapısı geniş olanlar ise kesinlikle kahkül denemeli. Çünkü geniş olan alnı kahkül kapatarak yüz orantıya kavuşur.
  • Burnuyla barışık olamayanlar ise kesinlikle kahkül kestirmemeli çünkü kahkül burnu daha çok ortaya çıkartır. 
  • Gözlerini daha çok vurgulamak, gizemli bir havaya bürünmek isteyenler kahkülü denemeli.
  • Kahkül insanı olduğundan daha genç gösterir. Bu yüzden orta yaşlı kadınlar kahkül kestirmekten korkmamalı. 
En güzel kahkül modelleri;












































12 yorum : Leave Your Comments

  1. Kahkül kullanmıyorum çünkü bana yakışmıyor paylaşım çok hoş sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakışmıyorsa perçem deneyebilirsin o da bir nebze kahkül hevesini aldırıyor :)

      Sil
  2. Ben de kendime yakıştırmıyorum ama yukarıdaki hatunlarda çok iyi durmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. modaveguzelliksokagi24 Şubat 2015 10:03

      Canım yakışmayan kestirmemeli çünkü uzaması da zaman alıyor :)

      Sil
  3. Takibe aldım canım ben de beklerim.Aramıza hoş geldin..Bol takipçili günlerin olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Alnım dar olduğu için kullanamıyorum. Aslında çok hoşuma gidiyor. Yakışan hiç Kaçırmasın bu modeller harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takma kahküllerden mi denesek onlar belki dar alında da oluyordur :)

      Sil
  6. En son lise 2.sınıfta kahkül kullanmıştım ve yuvarlak yüz yapısına sahip olduğumdan hiç cesaret edemedim…
    Ama modellerin her birine ayrı yakışmış doğrusu eeee bebek gibi yüzleri var nihayetinde…
    Güzel bir paylaşım olmuş…
    Sevgilerimi bıraktım…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım öyle deme bakımlı oldun mu biraz da makyajla modellerden daha bile iyi olursun :) Yuvarlak yüzlülerde sıkıntılı oluyor fakat benim üniversitede bir arkadaşım kısacık kahkül kestiriyordu ve yuvarlak yüzüne çok yakışıyordu.

      Sil
  7. Güzel paylaşım, teşekkürler. :) Kıvırcık saçlıyım olmaz bana sanırım kahkül. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe