Salık Gelin Saç Modelleri

By | 14:20 2 comments
Gelin saçı denildiğinde ilk akla gelen topuz saç modeli oluyor. Oysa benim en beğendiğim salık saç modelleri. Kafamın üzerinde bir kafa kadar olan topuzlardan gerçekten hiç hoşlanmıyorum. Çok yapay ve abartılı geliyor bana. Oysa gelinlik, gelin denilince daha masum ve sadeliği çağrıştırıyor bana. Sanırım çok lafa gerek yok direk salık gelin saç modellerine geçiyorum.

Salık Gelin Saç Modelleri;





























2 yorum : Leave Your Comments

  1. Tatlımmm blogun mükemmel olmuşşş Saç Modelleri bir harika. Ama ben Deneyemiyorum malesef saçlarım çok fazla dalgalı ;( bende resimlere bakıp iç çekiyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Dalgalı olması çok güzel keşke benimde saçlarım dalgalı olsaydı :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe