En Kalıcı Bayan Parfümleri

By | 12:55 Leave a Comment
Parfümün kokusu kadar kalıcılığının da önemli olduğunu düşünüyorum. O kadar para verip alıyoruz ve sabah sıkıp evden çıktığımızda öğlene kadar kokusu uçup gittiği zaman paramı çöpe atmış, ziyan etmiş gibi hissediyorum. Parfümün kalıcılığı parfümlerin edp ve edt olmasıyla ilgiliymiş. Edp dediğimiz eau de parfüm esansın yoğun olduğu ürünmüş. Edt dediğimiz eau de toilette ise daha az esans içeriyormuş. Şöyle ki edp olan üründe %10-%15 oranında esans bulunurken Edt de %3-%8 oranında esans içerir. Benim kullandığım en kalıcı parfümleri sizlerle paylaşıyorum.


1. Yves Saint Laurent Manifesto L'Elixir ; Kullandığım en kalıcı parfüm. Hatta yok böyle bir parfüm diyebilirim. Hem çok güzel hem çok kalıcı. İlk önce Tekin Acar'da testerini koluma sıktım. O gün kot ceket giymiştim. Eve geldik çıkarttım kot ceketimi dolabıma astım. Uzun bir süre giymedim. Bir gün sonra dolabı açtığımda mis gibi kokular geliyordu. Hemen kot ceketimin kolunu kokladım ve aman Aallahım yok böyle bir şey nasıl hala buram buram kokuyor. Ardından havalar soğudu. Aldım yazlıkların olduğu dolaba kaldırdım. Yaklaşık bir ay sonra başka kıyafetlerimi de o dolaba kaldırmak için açtığımda yine kot ceketimin koluna bir bakıyım dedim ve inanamadım hala kokuyordu. Tabi artık Yves Saint Laurent Manifesto L'Elixir'i almak şart olmuştu. Hayatımda kullandığım en kalıcı parfüm bu oldu. Şuan için sadece 50 ml fakat esans oranı çok yüksek olduğu için 100 ml parfümlerle eş değer olduğunu düşünüyorum.

2. Dior Hypnotic Poison Eau Sensuelle ; Şuan kullandığım parfümüm. Harika ve çok çekici bir kokusu var. Eğer en çekici parfümü arıyorsanız o bu parfüm kesinlikle. Kalıcılığına gelince kalıcılığı çok yüksek. Hemde bir edt olmasına rağmen çok çok kalıcı. Hypnotic poison eau sensuelle nin edt olma sebebi edpsi çok ağır oluyormuş bu yüzden edpsi yok kızlar. Bu arada ben parfüm almaya girdiğimde ordaki parfüm experine ilk söylediğim şöyle çekici vurucu bir parfüm istiyorum. Exper bana hypnotic poison esu sensuelleyi gösterdiği zaman hemen ay hayır ben o parfümü hiç sevmiyorum tütsü gibi dedim. Experde hayır bu koku bu sene çıktı ve klasik hypnotic poisonla alakası yok dedi. Bende hım tamam deyip denedim ve iyi ki de denemişim. Bayıldım resmen kokusuna ve hemen aldım :) Kalıcığına gelince sıkıyorsunuz parfümü ve her geçen saat daha da yoğun kokmaya başlıyor. Sabah sıkıyorum. Ertesi sabah eşim yeni mi sıktın diye soruyor. Yani 24 saat buram buram kokuyor. Bazen duşa alıyorum çıkıyorum hala kokusu duruyor oluyor. Gerçekten çok çok kalıcı ve çok güzel bir parfüm.
3. Carolina Herrera 212 Vip; Kadınsı bir koku arıyorsanız tam size göre bir parfüm. Fakat yaz ayları için biraz ağır bir koku. Kış için çok ideal bir parfüm ve çok kalıcı. Bu parfüm de benim için diğer parfümlerden çok farklı ve çok güzel bir parfüm. Gerçi her parfüm her tende aynı kokmuyor. Ben beyaz tenliyim ve beyaz tenliler için çok uygun bir parfüm diyebilirim. Vanilya kokusu severler için vazgeçilmeyecek bir koku. Ayrıca kızlar ben 212 Sexy sevmemiştim bu ona benzemiyor bence ve ona göre çok çok güzel ve kadınsı.





0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe