Yeşil Deri Ceket Kominleri

By | 12:51 Leave a Comment
Alış veriş merkezlerinde gezmeyi seviyorum fakat küçük butiklerden alışveriş yapmayı daha çok seviyor ve tercih ediyorum. Küçük butikler fiyat olarak hem daha uygun oluyor hemde modeller sık sık değiştiği için gezerken hep farklı ürünler görmüş oluyorum.

Bir alışveriş kolik olarak özellikle indirim gördüm mü dayanamıyorum, bazen de kendimi zor tutuyorum diyebilirim :) Yine azcık dışarı çıkıyım da butikleri gezeyim dediğim bir gün fiyatı 50 tl olan yeşil bir deri ceketi elimle koymuş gibi buldum ( bu indirimler de hep beni buluyor:) ). Fakat rengi yeşil olunca neyle nasıl giyerim diye düşünmeye başladım. Deri ceketin rengi öyle cart bir yeşil değil haki yeşil gibi diyebilirim. Renginin cart olmaması ve fiyatının 50 tl olmasına dayanamayıp o yeşil deri ceketi aldım. Yeşil deri ceket nelerle kombinlenir diye biraz düşündüm biraz araştırdım ve belki sizinde dolabınızda bir yeşil deri ceket varsa sizler için de ilham olması açısından bloğumda paylaşmaya karar verdim.

Yeşil deri ceket kombinleri










0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe