Alterra Liquid Eyeliner 01 Siyah Yorumum

By | 13:25 Leave a Comment
Makyaj yapmayı çok seviyorum. Üniversitede okula giderken her gün makyaj yapıyordum şimdide estetisyen olduğum için işim gereği her gün makyaj yapmam gerekiyor. Makyaj malzemelerimin içerisinde de en çok sevdiğim ürün eyeliner diyebilirim. Fakat okul yıllarımda eyelinerımın kirpiklerimi dökmeye başladığını fark ettim ve panikleyip içinde zararlı kimyasallar olmayan eyeliner araştırmaya başladım ve çareyi bu yazımda anlatmıştım tıklayınız buldum. Bu yıl ise çok maliyetli gelmeye başladı ve alternatif bir eyeliner arıyordum ki Rossmann'da gezinirken fırçasının inceliğiyle Alterra Liquid Eyeliner dikkatimi çekmeyi başardı. Hemen testerini denedim ve bayıldım.


Bir eyelinerda benim için en önemlisi fırçasının ince olması. Benim için fırçasının ince olması o kadar önemli ki kolay uygulanabilir olmasının bile önüne geçiyor. Bir eyelinerin ince fırçalı olması yapılan makyajın daha natural görünmesini sağlıyor. Göz kapağınızın üzerinde bir kalıp gibi durmak yerine dolgun kirpikli ve iri gözlü görünmenizi sağlıyor. Alterra Liquid Eyelineri uygulamak da çok rahat ve basit. Eğer siz eyelineri kalın çekmeyi seviyorsanız iki kez sürerek istediğiniz kalınlığı elde edebilirsiniz. Ben Alterra Liquid Eyelineri çok sevdim. Umarım benim gibi ince fırçalı eyeliner arayanlara yardımcı olabilmişimdir :)


organik eyeliner

0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe