Alterra Naturkosmetik Göz Altı Kapatıcısı

By | 12:47 Leave a Comment
Çalışan, okuyan ve ya sosyal hayatı gereği her gün makyaj yapan kadınlardan biri olarak günlük makyaj malzemelerimi organik içerikli seçmeyi tercih edenlerdenim. Malum her gün makyaj yapınca insan kullandığı ürünlerin içeriği konusunda biraz tedirgin olmaya başlıyor. Ben organik içerikli makyaj malzemelerimi Physicians Formula ve ya Yves Rocher markalarından alıyorum ve fiyatları da öyle çok uygun değil. Fakat bu iki markadan da oldukça memnunum. Bu iki markaya alternatif daha uygun fiyatlı organik içerikli bir marka da aramıyor değildim. Bu düşünceler içerisindeyken Rossmann'ı gezerken Alterra Naturkosmetik standını gördüm. Natural içerikli ibaresi oldukça ilgimi çekti fakat fiyatların çok uygun oluşu bana organik oldukları izlenimi vermedi. Hemen telefonumda internette biraz araştırma yaptım ve Alterra Naturkosmetik'in paraben, alkol ve metal içermeyen Alman natural kozmetik markası olduğunu öğrendim. Bu beni oldukça sevindirdi.

Alterra Naturkosmetik Göz Altı Kapatıcısı

Alterra Naturkosmetik standındaki göz altı kapatıcısı testerlerini denedim. Fırça ile sürülen göz altı kapatıcısı nemlendirici krem gibiydi hiç bir kapatıcılığını göremedim. Stick göz altı kapatıcısını ise yeterli buldum. Alterra Naturkosmetik'in stick göz altı kapatıcısı günlük olarak benim için yeterli bir ürün fakat özel günler, akşam gezmeleri için yeterli bir ürün olmayacağının altını çiziyorum. Ayrıca biraz da kuru bir ürün. Kuru oluşu da benim için iyi bir özellik çünkü ben yağlı bir cilde sahibim ve göz altım, göz altı yağ butoncukları olmaya çok müsait. Bu sebeple yağsız oluşu benim işime geldi. Kullanmadan önce göz altıma nemlendiricimi sürmem yeterli oluyor.

Alterra Naturkosmetik Göz Altı Kapatıcısı

Alterra Naturkosmetik Göz Altı Kapatıcısı fiyatı 9 tl. Bu fiyata hem prabensiz hem de çok iyi bir ürün beklemek sanırım imkansız. Yinede benim için yeterli bir ürün pişman olmadım. Siz de almadan önce testerini denerseni cilt yapınız için uygunluğunu test etmiş olur ve pişmanlık yaşamamış olursunuz.


0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe