Igora 7.50 Saç Boyası Deneyimim

By | 14:27 2 comments
Siyah saçtan sarıya dönme maceramda saçlarım biraz yıprandı ve turunculasti. E malum diplerde hemen sırıtmaya başladı. Fakat beni rahatsız eden diplerden çok kaşlarımdı. Siyah kaşlara sahip olduğum için daha fazlaya sarı saçlı olursam kaşlarımı da açmam gerekecekti. Fakat benim gibi yıllarca siyah saç ve siyah kaş gezmiş biri için bu pek de kolay uygulanacak bir fikir değildi. Bende bu sebepler ile daha çok sarı saçlı olmak yerine daha karamel renklere geçmeye karar verdim. Kuaför malzemeleri satan bir dükkandan igora 7.50 saç boyasi aldım. Altın kumral bir ton oluyor kendisi. Saçlarım 8 tonlarında olduğu için ancak 7 tonuyla o turunculuktan kurtulabilirdim. Turunculuktan kurtulmak ama aynı zamanda ışıltılı bir saç istediğim için igora 7.50 yi tercih ettim. Neden palette koleston vb. bildiğimiz markalar değil de igorayı tercih ettin derseniz. İgora marka saç boyasi diğer boyalara oranla daha çok pigment içeriyor. Yani istediğiniz tonu tek boyamada elde ediyorsunuz. Ayrıca renk seçenekleri de diğer marka boyalara oranla çok fazla. Gelelim igora 7.50 nin sacimda nasıl durduğuna :)

Igora Royal 7.50
Igora Royal 7.50

2 yorum : Leave Your Comments

  1. Fiyatını öğrenebilir miyim boyanın internette 13 lira falan kuaförlerde ne kadar onu merak ettim

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş bende boyadım ama bu kadar net olmadı renk bu gün ışığında mı öekildi

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe