Yves Rocher Yağlı Saçlar İçin Arındırıcı Şampuan Yorumum

By | 11:47 Leave a Comment
Saclarını yıkayıp ertesi gün haftalarca yıkanmamış gibi duran saçlara sahip olanlar halimi anlar :) Hal böyle olunca da sürekli saçımın yağını dengeleyecek, arındıracak şampuan arayışımı sürdürüyorum. Bir süredir Yves Rocher'in Yağlı Saçlar İçin Arındırıcı Şampuanını merak ediyordum. Yves Rocher'in doğum günlerine özel iki al bir öde kampanyası ve yanında hediye vermesi sebebiyle her doğum günümde bu fırsatı değerlendiriyorum. Bu doğum günümde de hediyem şampuanmış. Bende hemen zaten merak ettiğim Yağlı Saçlar İçin Arındırıcı Şampuan'ı seçtim. Yaklaşık iki haftadır Yves Rocher Yağlı Saçlar İçin olan şampuanını kullanıyorum fakat saçımın yağında hiçbir azalma yok. Hatta sanki daha bile çabuk yağlanıyor. Yves Rocher'in ürünlerinin çoğunu seviyor ve beğenerek kullanıyorum fakat bu şampuanı yağlı saçlar için başarılı değil. Şampuanın içerisinde silikon, paraben ve renklendirici yok fakat SLS var. Yves Rocher Yağlı Saçlar İçin Şampuanın diğer bir kötü yanı da çok kötü kokuyor olması. Gerçi koku kavramı kişiden kişiye değişir ama bence çok kötü kokuyor diyebilirim. İçerisinde SLS bulunduğu için oldukça fazla köpürüyor.

Yves Rocher Yağlı Saçlar İçin Arındırıcı Şampuan Yorumu


Biraz da Yves Rocher Yağlı Saçlar İçin Arındırıcı Şampuanın iyi yönlerine değineyim. Yves Rocher Yağlı Saçlar İçin Şampuan diğer bir çok bitkisel içerikli şampuan gibi saç sertleştirmiyor. Saçlarımı yıkadıktan sonra saç kremi kullanmak zorunda hiseetmedim. Yıkadıktan sonra saçlarımı yapıştırmadı ve ağırlaştırmadı. Yves Rocher Yağlı Saçlar İçin Şampuanın bu özelliklerini çok sevmiştim fakat bu durum anca ertesi güne kadar kaldı. Ertesi gün öğleden sonra saçlarım yağlanmaya başladı. Şöyle iki gün boyunca saçımın yağlanmasını engelleyen şampuan bulamamanın üzüntüsünü bir kez daha yaşadım :(

0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe