Bebek Mavisi Kaban Nasıl Kombinlenir

By | 04:25 Leave a Comment
Uzun bir süredir kendime açık renk bir kaban almak istiyordum. Kış geldi diye sürekli koyu renklere, siyahlara bürünmek bir yerden sonra beni sıkmaya ve bunaltmaya başlıyor. Acık renk giyinmek için yazı beklemek yerine 2015-2016 kış sezon alışverişimde açık renklere yer vermeye karar verdim :) İlk olarak uzun süredir istediğim açık renk kabanı aldım. Toz pembe ile bebek mavisi arasında kalmıştım ki tam olarak istediğim gibi bir kaban buldum ve rengi de bebek mavisiydi. Bayılarak, aşık olarak yüzümde kocaman bir gülücükle kabanı aldım almasına aldım ama kışın hiç açık renk giyinmeye alışkın olmadığım için bebek mavisi kaban nasıl kombinlenir, bebek mavisi kabanı ne ile giyerim diye düşünmeye başladım. Kendim bebek mavisi kabanımla birkaç kombin yaptım fakat bunlar bana yetmez dedim ve araştırmaya başladım. Sonra dedim ki belki sizde bu kış benim gibi bir bebek mavisi kaban almışsınızdır neden sizinle de bulduğum fotoğrafları paylaşmayayım :)

Bebek Mavisi Kaban Kombinleri;











































0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe