Olay BB Krem Yorumum

By | 11:32 10 comments
Bir süredir arkadaşlarımın cildine ne kullanmaya, ne uygulamaya başladın çok sağlıklı ve güzel görünüyor demeleri nediyle bu yazımı yazmaya karar verdim. Malum yanak bölgemin kuru olduğunu öğrendiğimden beri pudra kullanmayı bıraktım. Buradaki yazımda pudranın zararlı yönlerine değinmiştim. Pudra kullanmayı bırakınca da bb kreme geçiş yaptım. Benim yüzümde kapatılması gerekecek pek bir şey yok. Zaten cilt bakımımı da aksatmıyorum :) Kapatılacak pek bir şey yok ama cildimin daha sağlıklı daha pürüzsüz görünmesini çok seviyorum. Bu sebeple cilt rengime uygun bir bb krem almak için kozmetik mağazasına gittim. Pek çok markayı cildime uygulayıp denedik. İçlerinden en çok cilt rengime uyan ve güzel görüneni Olay marka bb krem oldu. İki üç aydır olay bb kremi kullanıyorum. Cildimde kötü bir etkisini görmedim. Çok güzel nemlendiriyor. Ayrıca içinde güneş koruyucu da mevcut. Fondötenler gibi yoğun bir kapatıcılığı yok zaten fondötenler gibi ağır bir ürün de değil bu yüzden kapatıcılığının yetersiz olması normal. Benim cildimde görüp beğenip kendileri için Olay bb krem alan arkadaşlarım oldu. Onlarda benim gibi Olay bb kremden memnunlar. Tabi ki tamamen masum bir ürün değil fakat fondöten ve pudraya oranla daha hafif ve zararsız bir ürün. Kısacası günlük favori makyaj malzemem Olay bb krem oldu :)




10 yorum : Leave Your Comments

  1. Güle güle kullanın bende aynısını kullanıyorum çok memnunum.

    YanıtlaSil
  2. olay bb hiç denemedim ama fena değil sanki denenebilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Max Factor markasına ait bir marka zaten o yüzden denemeni tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan, deneyeyim ben bunu :) Teşekkürler paylaşım için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Denedikten sonra yorumlarını bekliyorum :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe